بستن
تاریخچه جستجو

      فیلترشکن شما روشن است. برای استفاده بهتر از فیلیمو و تماشای رایگان با اینترنت ایرانسل، رایتل و مبین‌نت، فیلترشکن خود را خاموش و صفحه را از اول باز کنید.

      سریال ۳۵ میلیمتری

      سریال ۳۵ میلیمتری

      مناسبِ بالای 15 سال
      یکشنبه‌ها، ساعت ۸ صبح
      کارگردان: سارا کلاله
      محصول ایران - ۱۴۰۳
      قسمت‌های
      35 میلیمتری
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • فریدون جیرانی در یازدهمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با سینا مهراد نشسته است. بازیگر جوانی که اگر چه در ابتدا به واسطه نسبت فامیلی اش با سعید سهیلی وارد عرصه تصویر شد اما بعد از چند سال به واسطه توانایی هایش توانست در چند فیلم و سریال بدرخشد و خودش را از زیر سایه نام پدر خارج کند. سینا مهراد در این گفت و گو از «پول و پارتی»، نمایش رستم و سهراب» و وضعیت این روزهای سینما حرف زده است. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است.
        فریدون جیرانی در یازدهمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با سینا مهراد نشسته است. بازیگر جوانی که اگر چه در ابتدا به واسطه نسبت فامیلی اش با سعید سهیلی وارد عرصه تصویر شد اما بعد از چند سال به واسطه توانایی هایش توانست در چند فیلم و سریال بدرخشد و خودش را از زیر سایه نام پدر خارج کند. سینا مهراد در این گفت و گو از «پول و پارتی»، نمایش رستم و سهراب» و وضعیت این روزهای سینما حرف زده است. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است.
      • فریدون جیرانی در دهمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با محسن کیایی نشسته است. بازیگری که اولین بار در فیلم «بعد از ظهر سگی سگی به کارگردانی برادرش بازی جلوی دوربین را تجربه کرد. نکته قابل تامل درباره کارنامه کیایی، تنوع ژانر است. او از معدود بازیگرانی است که هم در سینمای کمدی و هم جدی خوش درخشیده است. این گفتگو با کیایی به بهانه اکران فیلم «آغوش باز» انجام شده است. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است.
        فریدون جیرانی در دهمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با محسن کیایی نشسته است. بازیگری که اولین بار در فیلم «بعد از ظهر سگی سگی به کارگردانی برادرش بازی جلوی دوربین را تجربه کرد. نکته قابل تامل درباره کارنامه کیایی، تنوع ژانر است. او از معدود بازیگرانی است که هم در سینمای کمدی و هم جدی خوش درخشیده است. این گفتگو با کیایی به بهانه اکران فیلم «آغوش باز» انجام شده است. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است.
      • فریدون جیرانی در نهمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با علی سرتیپی نشسته است. مردی که بیش از سه دهه است در سینما در سمت های مختلف حضوری فعال دارد و حالا به عنوان مدیرعامل پلتفرم تازه تاسیس فیلمنت، حوزه جدیدی را این بار در شبکه نمایش خانگی تجربه می کند. علی سرتیپی در این گفت و گو از مشکلات نمایش خانگی، سینما و سالن داری حرف زده است. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است.
        فریدون جیرانی در نهمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با علی سرتیپی نشسته است. مردی که بیش از سه دهه است در سینما در سمت های مختلف حضوری فعال دارد و حالا به عنوان مدیرعامل پلتفرم تازه تاسیس فیلمنت، حوزه جدیدی را این بار در شبکه نمایش خانگی تجربه می کند. علی سرتیپی در این گفت و گو از مشکلات نمایش خانگی، سینما و سالن داری حرف زده است. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است.
      • فریدون جیرانی در هشتمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با کمال تبریزی نشسته است. فلیمسازی که بیش از ۲۰ فیلم سینمایی کارگردانی کرده و پرمخاطب ترین سریال ها را برای تلویزیون جلوی دوربین برده است. این گفتگو به بهانه پایان پخش سریال «سرزمین کهن»با کمال تبریزی انجام شده است تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است.
        فریدون جیرانی در هشتمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با کمال تبریزی نشسته است. فلیمسازی که بیش از ۲۰ فیلم سینمایی کارگردانی کرده و پرمخاطب ترین سریال ها را برای تلویزیون جلوی دوربین برده است. این گفتگو به بهانه پایان پخش سریال «سرزمین کهن»با کمال تبریزی انجام شده است تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است.
      • فریدون جیرانی در هفتمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با سعید سهیلی نشسته است. او فیلمسازی را با ساخت آثار جدی از دو دهه قبل شروع کرد اما این اواخر با ساخت فیلم های کمدی نشان داد ذائقه تماشاگر را خوب می شناسد. این گفتگو به بهانه اکران «پول و پارتی» انجام شده که این روزها با استقبال مخاطب همراه است. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است.
        فریدون جیرانی در هفتمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با سعید سهیلی نشسته است. او فیلمسازی را با ساخت آثار جدی از دو دهه قبل شروع کرد اما این اواخر با ساخت فیلم های کمدی نشان داد ذائقه تماشاگر را خوب می شناسد. این گفتگو به بهانه اکران «پول و پارتی» انجام شده که این روزها با استقبال مخاطب همراه است. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است.
      • از کمدی فرار می کنم فریدون جیرانی در ششمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با نیما شعبان نژاد نشسته است. «خندوانه» سکوی پرتابی برای این بازیگر شد تا بعد از آن با کارگردانان مهمی چون مهران مدیری و سعید آقاخانی در عرصه کمدی کار کند. هرچند علاقه مندی او سینمای جدی و هنری است. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است. در این تاک شو، علاوه بر گفت وگو با مهمان های برنامه، بخش های خاطره انگیزی مانند پخش فیلم های مهمان ها و موسیقی های این فیلم ها نیز وجود دارد.
        از کمدی فرار می کنم فریدون جیرانی در ششمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با نیما شعبان نژاد نشسته است. «خندوانه» سکوی پرتابی برای این بازیگر شد تا بعد از آن با کارگردانان مهمی چون مهران مدیری و سعید آقاخانی در عرصه کمدی کار کند. هرچند علاقه مندی او سینمای جدی و هنری است. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است. در این تاک شو، علاوه بر گفت وگو با مهمان های برنامه، بخش های خاطره انگیزی مانند پخش فیلم های مهمان ها و موسیقی های این فیلم ها نیز وجود دارد.
      • فیلم سینمایی «خانه پدری»، بیشتر از فیلم های دیده شده ی او به شهرتش افزود. او در سال ۱۳۳۰ در اهواز و در خانواده ای مرفه چشم به جهان گشود. پنجمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلیمتری» گفت وگوی فریدون جیرانی با کیانوش عیاری، کارگردان سینمای ایران را به تصویر کشیده است. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است. در این تاک شو، علاوه بر گفت وگو با مهمان های برنامه، بخش های خاطره انگیزی مانند پخش فیلم های مهمان ها و موسیقی های این فیلم ها نیز وجود دارد.
        فیلم سینمایی «خانه پدری»، بیشتر از فیلم های دیده شده ی او به شهرتش افزود. او در سال ۱۳۳۰ در اهواز و در خانواده ای مرفه چشم به جهان گشود. پنجمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلیمتری» گفت وگوی فریدون جیرانی با کیانوش عیاری، کارگردان سینمای ایران را به تصویر کشیده است. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است. در این تاک شو، علاوه بر گفت وگو با مهمان های برنامه، بخش های خاطره انگیزی مانند پخش فیلم های مهمان ها و موسیقی های این فیلم ها نیز وجود دارد.
      • زندگی من پر از قصه های سینماست فریدون جیرانی در چهارمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با سام‌درخشانی نشسته است. بازیگری که از ابتدای ورودش به عالم بازیگری، مسیر پر فراز و نشیبی را سپری کرده تا بعد سه دهه بتواند نامش را به عنوان بازیگر پولساز سینما مطرح کند. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت‌وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است. در این تاک شو، علاوه بر گفت‌وگو با مهمان‌های برنامه، بخش‌های خاطره‌انگیزی مانند پخش فیلم‌های مهمان‌ها و موسیقی‌های این فیلم‌ها نیز وجود دارد.
        زندگی من پر از قصه های سینماست فریدون جیرانی در چهارمین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با سام‌درخشانی نشسته است. بازیگری که از ابتدای ورودش به عالم بازیگری، مسیر پر فراز و نشیبی را سپری کرده تا بعد سه دهه بتواند نامش را به عنوان بازیگر پولساز سینما مطرح کند. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت‌وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است. در این تاک شو، علاوه بر گفت‌وگو با مهمان‌های برنامه، بخش‌های خاطره‌انگیزی مانند پخش فیلم‌های مهمان‌ها و موسیقی‌های این فیلم‌ها نیز وجود دارد.
      • فریدون جیرانی در سومین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با مجید مظفری نشسته است. بازیگری که در ۵۰ سال گذشته حضوری فعال در سینما داشته و طی این سالها بیشتر از هر بازیگری جلوی دوربین بهرام بیضایی رفته است. بخش دوم این برنامه «میز خاطره» نام‌ دارد که خاطرات فیلم «گل های داوودی» با حضور کارگردان این فیلم رسول صدرعاملی مرور می شود. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت‌وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است. در این تاک شو، علاوه بر گفت‌وگو با مهمان‌های برنامه، بخش‌های خاطره‌انگیزی مانند پخش فیلم‌های مهمان‌ها و موسیقی‌های این فیلم‌ها نیز وجود دارد.
        فریدون جیرانی در سومین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با مجید مظفری نشسته است. بازیگری که در ۵۰ سال گذشته حضوری فعال در سینما داشته و طی این سالها بیشتر از هر بازیگری جلوی دوربین بهرام بیضایی رفته است. بخش دوم این برنامه «میز خاطره» نام‌ دارد که خاطرات فیلم «گل های داوودی» با حضور کارگردان این فیلم رسول صدرعاملی مرور می شود. تاک شوی «سی و پنج میلیمتری»، محصولی از ویستا مدیا، یک گفت‌وگوی متفاوت با میزبانی فریدون جیرانی است. در این تاک شو، علاوه بر گفت‌وگو با مهمان‌های برنامه، بخش‌های خاطره‌انگیزی مانند پخش فیلم‌های مهمان‌ها و موسیقی‌های این فیلم‌ها نیز وجود دارد.
      • فریدون جیرانی در دومین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با بهناز جعفری نشسته است؛ بازیگری که بیش از ۷۰ فیلم و سریال بازی کرده و شاید بیشتر از هر بازیگری همکاری با کارگردانان مطرح سینمای ایران در کارنامه اش ثبت شده است.
        فریدون جیرانی در دومین قسمت از برنامه «سی و پنج میلی متری» به گفت و گو با بهناز جعفری نشسته است؛ بازیگری که بیش از ۷۰ فیلم و سریال بازی کرده و شاید بیشتر از هر بازیگری همکاری با کارگردانان مطرح سینمای ایران در کارنامه اش ثبت شده است.
      • نقشی که خط روی مغزم نندازه رو نمی‌تونم کار کنم... فریدون جیرانی در اولین قسمت از برنامه «سی و پنج میلیمتری»، به گفت‌وگو با نوید پورفرج نشسته است. نوید پورفرج، بازیگر جوانی است برای ۳ فیلمی که بازی کرده، نامزد دریافت جایزه جشنواره فجر شده است. در این گفت‌وگو، فریدون جیرانی، کارگردان مطرح سینمای ایران از نوید پورفرج درباره نقش‌آفرینی‌ها، علاقه‌مندی‌ها و برنامه‌هایش می‌پرسد.
        نقشی که خط روی مغزم نندازه رو نمی‌تونم کار کنم... فریدون جیرانی در اولین قسمت از برنامه «سی و پنج میلیمتری»، به گفت‌وگو با نوید پورفرج نشسته است. نوید پورفرج، بازیگر جوانی است برای ۳ فیلمی که بازی کرده، نامزد دریافت جایزه جشنواره فجر شده است. در این گفت‌وگو، فریدون جیرانی، کارگردان مطرح سینمای ایران از نوید پورفرج درباره نقش‌آفرینی‌ها، علاقه‌مندی‌ها و برنامه‌هایش می‌پرسد.
      loader

      سایر عوامل سریال ۳۵ میلیمتری

      دیدگاه‌های سریال ۳۵ میلیمتری

      دیدگاه ها
      • فصل ها
      • قسمت ها
      • بازگشت
      • فیلیمو ۱۴ مهر ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟