بستن
تاریخچه جستجو

      فیلترشکن شما روشن است. برای استفاده بهتر از فیلیمو و تماشای رایگان با اینترنت ایرانسل، رایتل و مبین‌نت، فیلترشکن خود را خاموش و صفحه را از اول باز کنید.

      سریال ستاره بازی

      سریال ستاره بازی

      مناسب برای بالای 18 سال
      قسمت‌های
      ستاره بازی
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • چرا لاغر شدم؟ چرا جدی شدم؟ در قسمت دوم گفت‌ و گو با مهران غفوریان ببینید. در این بخش از گفت‌ و گو مهران غفوریان درباره دلایلش برای حضور در آثار جدی و تغییرات ظاهرش صحبت کرده است.
        چرا لاغر شدم؟ چرا جدی شدم؟ در قسمت دوم گفت‌ و گو با مهران غفوریان ببینید. در این بخش از گفت‌ و گو مهران غفوریان درباره دلایلش برای حضور در آثار جدی و تغییرات ظاهرش صحبت کرده است.
      • مهران غفوریان مهمان این هفته ستاره‌ بازی است. او در این گفت‌ و گو از زیر آسمان‌‌ شهر تا زخم‌ کاری را به تفصیل تعریف کرده. از روزهای اوج محبوبیت تا روزهای سخت بی‌ کاری.
        مهران غفوریان مهمان این هفته ستاره‌ بازی است. او در این گفت‌ و گو از زیر آسمان‌‌ شهر تا زخم‌ کاری را به تفصیل تعریف کرده. از روزهای اوج محبوبیت تا روزهای سخت بی‌ کاری.
      • مجتبی محرمی جدیدترین مهمان ستاره بازی است. او که اولین ستاره فوتبال بعد از انقلاب است در این برنامه در گفت‌وگو با فرهاد عشوندی از اشتباهاتی گفته که فوتبال و زندگی‌ اش را تباه کرد.
        مجتبی محرمی جدیدترین مهمان ستاره بازی است. او که اولین ستاره فوتبال بعد از انقلاب است در این برنامه در گفت‌وگو با فرهاد عشوندی از اشتباهاتی گفته که فوتبال و زندگی‌ اش را تباه کرد.
      • مهسا جاور، او بی‌شک یکی از مهمترین دختران ورزشکار ایران است. دختری که از سه دوره بازی‌ های آسیایی مدال گرفته و حالا هم امید تاریخ‌ سازی برای ورزش ایران در المپیک پاریس است. مادری که حواشی زندگی شخصی‌ اش در جدایی از یک قهرمان و مادرانه‌ هایش با دخترکش در یکی‌ دوسال اخیر حسابی خبرساز شده‌ اند‌.
        مهسا جاور، او بی‌شک یکی از مهمترین دختران ورزشکار ایران است. دختری که از سه دوره بازی‌ های آسیایی مدال گرفته و حالا هم امید تاریخ‌ سازی برای ورزش ایران در المپیک پاریس است. مادری که حواشی زندگی شخصی‌ اش در جدایی از یک قهرمان و مادرانه‌ هایش با دخترکش در یکی‌ دوسال اخیر حسابی خبرساز شده‌ اند‌.
      • نصرالله رادش مهمان تاکشوی ستاره بازی است. هنرپیشه نامی سریال موفق ساعت خوش در گفت‌ و گو با فرهاد عشوندی از روزهای تلخی گفته که ستاره‌ های ساعت خوش به یک‌باره با ممنوع‌ التصویری و ممنوعیت از هرگونه فعالیت هنری روبه‌ رو شدند.
        نصرالله رادش مهمان تاکشوی ستاره بازی است. هنرپیشه نامی سریال موفق ساعت خوش در گفت‌ و گو با فرهاد عشوندی از روزهای تلخی گفته که ستاره‌ های ساعت خوش به یک‌باره با ممنوع‌ التصویری و ممنوعیت از هرگونه فعالیت هنری روبه‌ رو شدند.
      • نصرالله رادش مهمان جدید ستاره بازی است. هنرپیشه نامی سریال موفق ساعت خوش در گفت و گو با فرهاد عشوندی از روزهای پرشکوه بازیگری گفته است.
        نصرالله رادش مهمان جدید ستاره بازی است. هنرپیشه نامی سریال موفق ساعت خوش در گفت و گو با فرهاد عشوندی از روزهای پرشکوه بازیگری گفته است.
      • پردیس پورعابدینی در ستاره بازی، از فرشته مانلی، کژال و همه ناگفته‌های دختری گفته که در دل مخالفت خانواده پا به سینما گذاشت و در 22 سالگی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن فجر را برد. پردیس پورعابدینی در هاردتاک ستاره بازی در گفت و گو با فرهاد عشوندی از ناگفته‌هایش سخن گفته است. از پشت پرده‌ها. از پیشنهادات خارج از عرف تا لحظه‌های ناب اعتماد. از روزگار بدش در روز بردن سیمرغ تا هیجان همکاری با شهاب حسینی.
        پردیس پورعابدینی در ستاره بازی، از فرشته مانلی، کژال و همه ناگفته‌های دختری گفته که در دل مخالفت خانواده پا به سینما گذاشت و در 22 سالگی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن فجر را برد. پردیس پورعابدینی در هاردتاک ستاره بازی در گفت و گو با فرهاد عشوندی از ناگفته‌هایش سخن گفته است. از پشت پرده‌ها. از پیشنهادات خارج از عرف تا لحظه‌های ناب اعتماد. از روزگار بدش در روز بردن سیمرغ تا هیجان همکاری با شهاب حسینی.
      • امیرعلی نبویان در قسمت دوم از گفت‌وگو با فرهاد عشوندی در ستاره‌بازی از فوتبال و استقلالی شدن و علاقه‌ اش به ناصر حجازی تا ناامیدی و دل‌خوشی‌ ای که درمان ناامیدی است و ورود زنان به ورزشگاه صحبت کرده است. او همچنین در بخشی از این گفت‌وگو به دلایلش برای نوشتن نامه برای علی اکبر رائفی پور پرده برداشته است.
        امیرعلی نبویان در قسمت دوم از گفت‌وگو با فرهاد عشوندی در ستاره‌بازی از فوتبال و استقلالی شدن و علاقه‌ اش به ناصر حجازی تا ناامیدی و دل‌خوشی‌ ای که درمان ناامیدی است و ورود زنان به ورزشگاه صحبت کرده است. او همچنین در بخشی از این گفت‌وگو به دلایلش برای نوشتن نامه برای علی اکبر رائفی پور پرده برداشته است.
      • پشت پرده بازی پرطرفدار مافیا چه می‌ گذرد؟ آیا تمام ماجرا یک شوی ساده است؟ امیرعلی نبویان چطور در این بازی به شهرتی رسیده است که می‌ گوید: «تریلی اسمم را نمی‌ کشد؟» اصلا او که معروف است به متانت چرا در فصل دوم پدرخوانده این قدر عصبی و با نگاه بالا به پایین به پای میز بازی می‌رفت؟ او چرا دیگر نمی‌خواهد در پدرخوانده باشد؟ این‌ها پرسش‌ هایی است که در تنها گفت‌ و گوی چالشی امیرعلی نبویان درباره بازی مافیا از او در «ستاره‌ بازی» پرسیده‌ ایم.
        پشت پرده بازی پرطرفدار مافیا چه می‌ گذرد؟ آیا تمام ماجرا یک شوی ساده است؟ امیرعلی نبویان چطور در این بازی به شهرتی رسیده است که می‌ گوید: «تریلی اسمم را نمی‌ کشد؟» اصلا او که معروف است به متانت چرا در فصل دوم پدرخوانده این قدر عصبی و با نگاه بالا به پایین به پای میز بازی می‌رفت؟ او چرا دیگر نمی‌خواهد در پدرخوانده باشد؟ این‌ها پرسش‌ هایی است که در تنها گفت‌ و گوی چالشی امیرعلی نبویان درباره بازی مافیا از او در «ستاره‌ بازی» پرسیده‌ ایم.
      loader

      دیدگاه‌های سریال ستاره بازی

      دیدگاه ها
      • فصل ها
      • قسمت ها
      • بازگشت
      • فیلیمو ۱۳ تیر ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟